I Q NET چیست؟

IQNet  گسترده ترین شبکه بین المللی صدور گواهینا...

I Q NET چیست؟

IQNet  گسترده ترین شبکه بین المللی صدور گواهینامه می باشد که از سال ۱۹۹۰ با حدود ۴۰ همکار مرجع صدور گواهی دهنده ایزو با بیش از ۲۰۰ شرکت های تابعه در سراسر جهان فعال شده است هر یک از همکاران IQNet در منطقه فعالیت خود بعنوان یک رهبر فعالیت می نمایند .

 

بقیه در ادامه مطالب . . .

شرکت های گواهی دهنده ای که همکار IQNet می باشند می توانند علاوه بر صدور گواهینامه ایزو از مرجع صدور گواهینامه خود ، گواهینامه IQNet را نیز صادر نموده و نام سازمان ممیزی شونده را در سایت IQNet ثبت نمایند . IQNet شرکت گواهی دهنده ایزو نمی باشد بلکه شبکه بین المللی از شرکت های صدور گواهینامه ایزو می باشد .

دفتر مرکزی IQNet در برن سوئیس می باشد سازمان های بین المللی صدور گواهینامه با عضویت در IQNet مورد حمایت قرار گرفته و IQNet در ایفای نقش انها در مراکز زیر تاثیر گذار می باشد .

سازمان اعتبار دهی IAF سازمان اعتباردهی اروپا EA ارزیابی انطباق ISO/CASCO ISO / TS 176- ISO 9001 ISO /TC 207 – ISO 14001 انجمن محصولات قابل فروشایمنی جهانی مواد غذایی GFSI

ماموریت IQNet  چیست ؟

 شرکت های  گواهی دهنده همکارتعهد قوی همکاران IQNet به معرفی و افزایش شهرت در بازار خود . ارائه ابزار و خدمات به همکاران برای پیشبرد شایستگی و رقابت .

 بازار / محصولات .از طریق شبکه IQNet ، پیشرو در خدمات محلی و جهانی در زمینه ارزیابی غیر مالی . از طریق شبکه IQNet  ، خدمات ارزیابی و صدور گواهینامه جهت کمک به کارفرمایان دردستیابی به بهبود کیفیت و موفقیت پایدار .

جامعه صدور گواهینامهتوسعه فرآیند های ارزیابی انطباق موثر ، کارآمد و کاربر پسند نمودن فعالیت ها به خروجی بهتر کمک می نماید

مزایای گواهینامه بین المللی شبکه IQNet

بهبود عملکرد کسب و کار از طریق ایجاد ارزش افزوده  درخدمات ارزیابی از طریق فرآیند های هماهنگ گواهی دهنده . تسهیل در تجارت بین المللی با حمایت شرکت های گواهی دهنده همکار شامل به رسمیت شناختن متقابل گواهینامه های سازمان همکار . نوآوری و تمایز در بازار از طریق دسترسی به تعداد فزاینده ای از محصولات و خدمات منحصر بفردقابلیت مدیریت صدور گواهینامه جهانی از طریق شبکه گسترده همکاران شبکه ( شرکت های گواهی دهنده همکار ) گواهینامه های IQNet منجر به معرفی جهانی و دسترسی به بازار جهانی می گردد.

در صورتی که شرکت گواهی دهنده ایزو ،  عضو شبکه IQNet باشد شما می توانید با پرداخت مبلغی به شرکت گواهی دهنده ایزو ، گواهینامه مجزا از شبکه IQNet برای دامنه سیستم مدیریتی درخواستی خود دریافت نمایید همچنین نام سازمان ، مشخصات گواهینامه ایزو شما و کشور مربوطه در بانک اطلاعاتی سازمان های شبکه IQNet ثبت گردد .

در حال حاضر تعداد ۳۲۶۰ سازمان ایرانی در بانک اطلاعاتی سازمانها در شبکهIQNet  ثبت شده است که ۱۷۰۰ سازمان گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ را اخذ نموده اند . در قسمت بانک اطلاعات سازمان های ثبت شده در IQNet  ،  به راحتی می توان اعتبار صدور گواهینامه شرکت هایی که گواهینامه ایزو آنها در شبکه IQNet ثبت شده را از طریق شماره گواهینامه ، کشور مربوطه ، نام شرکت صادرکننده گواهینامه ایزو بررسی نمود .

 

 

جهت درخواست مشاوره ایزو و اخذ گواهینامه ایزو با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را ارسال نمایید . 09127190766


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...