کیفیت

کیفیت خوب،نوعی ارزانی است.     تنها کیفیت برترب...

کیفیت

کیفیت خوب،نوعی ارزانی است.


    تنها کیفیت برترباعث افزایش بهره وری ست.


    کیفیت،از مشتری به مشتری ست.


    کیفیت زمانی حاصل می شودکه مشتریان شما باز گردند،ولی محصولات نه.

 

کیفیت گران نیست ولی گرانبهاست.


        تمامی بهبود و کیفیت،پروژه به پروژه حاصل می شود ونه به طریق دیگری.


    برای اینکه درصدر رقابت قرار گیریم باید در جستجوی شیوه های بهتر باشیم؛کاری که امروز انجام می دهیم ،فردا باید بهتر انجام دهیم.


    رمز موفقیت سازمان ها در قرن21

 
        کیفیت،فقط وفقط توسط مشتری تعیین می شود.


    کارباکیفیت همیشه رضایت بخش است.


    کیفیت باید در درون فرایندها طراحی گردد.


    خوب بودن آفت بهتر شدن است.


    کیفیت،نتیجه بازرسی های گسترده نیست بلکه از اصلاح فرآیندها حاصل می شود.


    تا زمانی که به دنبال بهتر هستیم،«خوب»اصلاخوب نیست.


    کیفیت وابسته به انجام کار درست در اولین فرصت است.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...